آموزش احراز هویت

آموزش احراز هویت

بعد از ثبت نام در ایرانکس بیت، برای اینکه بتوانید به راحتی ترید کرده و از حسابتان پول برداشت کنید، بایستی مراحل احراز هویت را طی نمایید. احراز هویت در ایرانکس بیت به سرعت انجام می شود. برای این کار تنها کافیست اطلاعات خواسته شده را پر کرده و مدارک درخواستی را در سایت بارگذاری کنید.
به این منظور در این آموزش، مراحل احراز هویت در ایرانکس بیت و فعال سازی حساب معاملاتی در این صرافی را، توضیح می دهیم.

ورود به حساب کاربری Iranexbit

طبق قانون مبارزه با پولشویی، تمام صرافی های معتبر داخلی و خارجی، از کاربران خود می خواهند تا مراحل احراز هویت را تکمیل کنند. البته ما در ایرانکس بیت تلاش کرده ایم تا ساده ترین و سریع ترین نوع احراز هویت را ارائه دهیم تا شما عزیزان بتوانید در حداقل زمان ممکن، معاملاتتان را شروع کنید.
قبل از هرچیزی شما باید در سایت ایرانکس بیت ثبت نام کنید. اگر هنوز حسابی در ایرانکس بیت ندارید، به مقاله ثبت نام در ایرانکس بیت مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید.
بعد از ثبت نام، برای احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال ایرانکس بیت، باید وارد حسابتان شوید. ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شوید. آدرس صفحه اصلی وب سایت https://www.iranexbit.com می باشد. بعد از ورود به سایت، در صفحه اصلی بر روی لینک "ورود" که در بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری در ایرامکس بیت جهت احراز هویت در ایرانکس بیت
برای ورود به اکانت، در صفحه اصلی سایت بر روی دکمه "ورود" کلیک کنید.

در صفحه ورود به حساب، نام کاربری و رمز ورود به حساب را وارد کنید و تیک Captcha با عنوان "من ربات نیستم" را علامت بزنید. سپس، بر روی دکمه ورود کلیک کنید.

ورود به حساب

(نکته: در صورت فراموش کردن رمز عبور، می توانید بر روی دکمه "فراموشی رمز عبور" در پایین همین صفحه کلیک کنید و پسورد جدیدی را برای حسابتان انتخاب کنید.)

مراحل احراز هویت در ایرانکس بیت

  • با ورود به داشبورد حساب، با پیام تائید ایمیل مواجه خواهید شد. در واقع در این مرحله شما باید ایمیلی که در زمان ثبت نام ارائه کرده اید را احراز کنید. برای تائید ایمیلی که در مرحله ثبت نام وارد کرده اید، باید بر روی دکمه ارسال ایمیل فعالسازی کلیک کنید. بعد از لمس دکمه ارسال ایمیل فعالسازی، به آدرس ایمیلتان مراجعه کنید و بر روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید. با این کار تائید می کنید که ایمیل ارائه شده، متعلق به شخص شما است و به آن دسترسی کامل دارید.
  • پیامی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. در این مرحله باید وارد برنامه ایمیل شده و پیام دریافتی از ایرانکس بیت را تائید کنید. دقت داشته باشید که ارسال ایمیل ممکن است تا دو دقیقه طول بکشد. در صورتی که پیام را در پوشه دریافتی مشاهده نکردید، پوشه spam را نیز بررسی کنید.
فعالسازی ایمیل- مرحله احراز هویت در ایرانکس بیت- احراز ایمیل
بعد از لمس دکمه ارسال ایمیل فعالسازی، به آدرس ایمیلتان مراجعه کنید و بر روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید.
  • بعد از تائید ایمیل، حساب شما فعال می شود. حال برای استفاده از امکانات حساب لازم است که احراز هویت ثانویه را نیز انجام دهید. مراحل احراز هویت در صرافی ایرانکس بیت بسیار ساده بوده و شامل سه مرحله وارد کردن اطلاعات هویتی، وارد کردن اطلاعات تماس و آپلود مدارک هویتی می باشد. برای ورود اطلاعات به صفحه داشبورد رفته و بر روی دکمه تایید که در تصویر مشخص شده است کلیک کنید.
احراز هویت در ایرانکس بیت- ورود به صفحه احراز
بعد از ورود به صفحه داشبود، بر روی دکمه "تایید" که در تصویر علامت زده شده، کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده از بین سه گزینه موجود، " اطلاعات هویتی" را انتخاب کنید.
وارد کردن اطلاعات هویتی در احراز هویت در ایرانکس بیت
بر روی دکمه تایید، مطابق تصویر کلیک کنید.
  • بعد از کلیک بر بخش "اطلاعات هویتی"، وارد صفحه ای می شوید که باید در آن، اطلاعات شناسایی تان را وارد کنید. (نکته: اطلاعات را به صورت دقیق و طبق آنچه در شناسنامه تان آورده شده است پر کنید. چرا که در صورت استعلام گرفتن و درست نبودن اطلاعات، حساب شما تایید نخواهد شد.)
  • اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره ملی، شماره شناسنامه می باشد. همچنین در این مرحله احراز شماره موبایل شما نیز انجام می شود. در کادر شماره همراه، شماره موبایلتان را وارد کرده و بر روی دکمه "ارسال کد" کلیک کنید. کدی به موبایلتان پیامک می شود. کد مربوطه را در صفحه وارد کنید و در نهایت بر روی دکمه "تایید اطلاعات هویتی" که در تصویر پایین علامت زده ایم، کلیک کنید.
احراز هویت در ایرانکس بیت- مرحله ورود اطلاعات هویتی
مراحل احراز هویت به ترتیب است؛ بنابراین تا وقتی اطلاعات هویتی تان را تکمیل نکنید، امکان ورود به مرحله بعدی را نخواهید داشت.
  • بعد از تکمیل فرم اطلاعات شخصی، بر روی دکمه تایید که در زیر گزینه "اطلاعات تماس" قرار گرفته است کلیک کنید.

  • مرحله سوم (مرحله آخر) احراز هویت در ایرانکس بیت، مربوط به بارگزاری مدارک هویتی می باشد. در این مرحله شما بایستی تصویر کارت ملی و کارت بانکی خودتان را بارگزاری کنید.

بعد از اتمام سه مرحله احراز هویت، باید منتظر بمانید تا اطلاعات و مدارک تان توسط پشتیبان ایرانکس بیت بررسی شده و تایید شوند. پشتیبان وب سایت مدارک شما را بررسی می کند و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات وجود نداشته باشد، حساب شما احراز می شود. دقت داشته باشید که مراحل احراز هویت تنها یک بار انجام می شود و در مواقع بعدی برای استفاده از خدمات معامله گری وب سایت، تنها کافی است که با "نام کاربری" و "رمز عبور" وارد حسابتان شوید. در مواقع بعدی، هر زمان و هر ساعتی، در کمتر از یک دقیقه می توانید وارد حسابتان شده و ترید کنید.